با تجهیزات تالاری تی جی تالار ، تولید کننده انواع تجهیزات تالاری و صندلی شیواری برای بررسی دیزاین عروسی به سبک روستیک همراه باشید.

برگزاری عروسی به سبک روستیک

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

شما با شنیدن واژه روستیک به یاد چه چیزی می‌افتید؟ آیا به گرفتن عروسی به سبک روستیک علاقه مند هستید؟ با تجهیزات تالاری تی جی تالار ، تولید کننده انواع تجهیزات تالاری و صندلی شیواری برای بررسی دیزاین عروسی به سبک روستیک همراه باشید.

سبک روستیک

هنگامی که افراد سبک روستیک را برای ازدواج خود انتخاب می‌کنند، نیازی ندارند که مکان‌های دور افتاده را برای این عروسی در نظر بگیرند. برای این عروسی لازم است تنها ابزار‌ها و وسایلی که حالت روستایی را تداعی می‌کند به محل جشن ببرید. استفاده از مواردی که در این مقاله ذکر می‌شود به شما کمک می‌کند تا یک عروسی به سبک روستیک داشته باشید.

بیشتر بخوانید: صندلی شیواری

کارت دعوت عروسی روستیک

شما می‌توانید برای تهیه کارت دعوت عروسی روستیک از ایده‌ها و ابزار‌های دم دستی خود استفاده کنید. از وسایلی مانند چوب، کنف یا حتی تور‌های مختلف در ساخت این نوع کارت دعوت می‌توانید استفاده کنید. یکی از ایده‌های بسیار خلاقانه در این زمینه این است که شما می‌توانید مهمان‌های خود را به جای دعوت با کارت، با کوزه یا گلدان و حتی شمع دعوت کنید. استفاده از موارد ذکر شده می‌تواند علاوه بر دعوت کردن مهمان‌ها، یک یادگاری از طرف عروس و داماد برای آن‌ها نیز باشد.

بیشتر بخوانید: صندلی فلزی شیواری

کیک عروسی روستیک

این نوع کیک‌ها طرح‌های بسیار جالب و چش نوازی دارند. بیشتر طرح‌هایی که در این مدل کیک‌ها استفاده می شود برگرفته از طبیعت می‌باشد مانند درخت، کنده، چوب و... شما می‌توانید به جای سفارش کیک، از کاپ کیک‌های زیبا به سبک روستیک بر روی میز خود استفاده کنید.

پذیرایی جشن

یک ایده جالب برای برگزاری مراسم عروسی به سبک روستیک ، تهیه میز‌های بار شیشه‌ای عسل و شکلات است. داشتن میز‌هایی که بر روی آن چای و نبات نیز سرو می‌شود می تواند گزینه مناسبی باشد. برای رعایت بیشتر این سبک می‌توانید در گوشه‌ای از فضا، از سفره استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: صندلی شیواری پشت کوره ای

دیزاین عروسی به سبک روستیک

شما می‌توانید با آویزان کردن فانوس از درختان، استفاده از گندم در فضا‌های مختلف، استفاده از کنده‌های درخت، تزیین ظروف پذیرایی با کنف، استفاده از شیشه‌های مربا خوری و کوزه یا شمع در جا‌های مختلف به دیزاین به سبک روستیک برسید. همچنین می‌توانید بر روی میز شام و پذیرایی از برگ‌های خشک استفاده کنید که دیزاین عروسی به سبک روستیک را بیشتر تداعی می‌کند.

گیفت عروسی روستیک

برای تهیه گیفت می‌توانید از شیشه‌های کوچک استفاده کنید که در آن را با نقل و عکس‌های دو نفره خود پر کیند. همچنین می‌توانید عکس‌های دو نفره خود را داخل یک جعبه چوبی بگذارید یا دسته گل‌‎های مینیاتوری که با کنف تزیین شده‌اند را تهیه کنید.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد.

تجهیزات تالاری تی جی تالار دارای سابقه‌ای درخشان و فعال در زمینه تولید انواع تجهیزات تالاری مانند صندلی شیواری ، صندلی تالاری ، میز تالاری ، ظروف میوه و شیرینی تالاری، جایگاه عروس و داماد و شمعدانی تالاری می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912