عروسی به سبک بوهو، دیزاین عروسی به سبک بوهو، خرید صندلی شیواری،  صندلی شیواری

عروسی به سبک بوهو

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

علاقه به برگزاری جشن‎‌های عروسی متفاوت در سال‌های اخیر توسط زوجین بالا رفته است. از جمله سبک‌هایی که در چند ساله اخیر بسیار مورد پسند زوجین قرار دارد، سبک بوهو و روستیک می‌باشد. تم این عروسی‌ها با عروسی‌های گذشته متفاوت است و برگزاری آن سبک خاصی دارد؛ زیرا در آن از تجهیزات خاصی استفاده می‌شود. با تجهیزات تالاری تی جی تالار برای بررسی دیزاین عروسی به سبک بوهو و تفاوت سبک بوهو و سبک روستیک همراه باشید. خرید انواع صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب در تجهیزات تالاری تی جی تالار.

بررسی عروسی به سبک بوهو

این سبک عروسی از مردمان کوچ نشین بوهو یا بوهیما برگرفته شده است که این مردمان در غرب کشور چک زندگی می‌کنند. این سبک برای اوروپاییان یک سبک عالی و بسیار خاص می‌باشد. این سبک بیشتر برای افرادی که به ادبیات، موسیقی و هنر علاقه دارند مناسب است. سبک بوهو و استایل آن بسیار راحت است و تمام مواردی که در این سبک رعایت می‌شود، در طبیعت وجود دارد و از طبیعت الهام گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: خرید و سفارش صندلی فلزی تالاری در تجهیزات تالاری تی جی تالار

دیزاین عروسی به سبک بوهو

در دیزاین عروسی به سبک بوهو از تمام مواردی که در طبیعت وجود دارد، استفاده می‌شود مانند گل، چوب، درخت، ریشه و... یکی از ایده‌های جالب برای دیزاین به سبک بوهو، استفاده از چوب برای ورودی جایگاه عروس و داماد به همراه تزیین آن به وسیله گل و شاخه می‌باشد. در این سبک از فانوس، شمع، گل و چوب در دیزاین میز عروس و داماد استفاده می‌شود. استفاده از این موارد که به صورت طبیعی هستند، در جذابیت و زیبا‌تر شدن مجلس تاثیر می‌گذارد.

از موارد دیگری مانند کنف، گل‌های وحشی، بطری‌های شیشه‌ای و پارچه‌های حریر نیز در این دیزاین می‌توانید استفاده کنید. توجه به استفاده از رنگ مناسب و ملایم از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید  از هر رنگی در این دیزاین استفاده کرد. از جمله رنگ‌های پیشنهادی به رنگ صورتی کم رنگ، شیری، آبی، خردلی و... می‌توان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: خرید صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب

لباس عروس به سبک بوهو

این استایل و سبک برای افرادی که به زرق و برق علاقه‌ای ندارند، بسیار مناسب است. لباس عروسی به سبک بوهو از جمله لباس‎‌هایی است که در عین زیبایی، ساده نیز می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این لباس به بلند بودن آستین و لباس می‌توان اشاره کرد. استفاده از تور و ابریشم در این لباس‌ها باعث زیبایی بیشتر آن‌ها می‌شود.

نکات مهم در لباس عروسی به سبک بوهو

برای انتخاب این لباس‌ها باید به موارد زیر توجه کرد.

  • احساس راحتی: این لباس‌ها در عین زیبایی باید راحت و سبک باشند و در طی مراسم، باعث خستگی عروس نشوند.
  • رنگ لباس عروس: باید برای این لباس از رنگ‌های ملایم که با طبیعت هماهنگی دارند، استفاده شود.
  • جنس لباس: در این سبک از پارچه‌های سنگین و مجلسی استفاده نمی‌شود و همان طور که در متن بالا گفته شد، باید از تور و ابریشم و پارچه‌هایی مانند آن استفاده کرد.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912