سبک عروسی، تجهیزات تالار، صندلی شیواری، خرید لوازم تالار،

دیزاین عروسی با سبک های مختلف

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

امروزه به منظور دیزاین و طراحی مجالس عروسی، از استایل‌ها و متد‌های پیشرفته و جدیدی استفاده می‌کنند. این متد و طراحی‌ها، شبی زیبا و خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه مطلب به معرفی این سبک‌ها و متد‌های طراحی عروسی و شرح ویژگی آن‌ها می‌پردازیم. برای اطلاع و خرید انواع تجهیزات و لوازم تالار از جمله صندلی شیواری و لوازم تالار ، به سایت تی جی تالار مراجعه کنید.

سبک عروسی

به هر چیزی که در یک مراسم عروسی قابل مشاهده می‌باشد، از جمله ظروف پذیرایی، لباس عروس و داماد، روش گل آرایی و جزئیات مراسم سبک عروسی گفته می‌شود. هماهنگی میان تمامی موارد عروسی از سبک‌های مدرن، کلاسیک، بوهو و روستیک و ... الهام می‌گیرد. آشنایی بیش تر با این سبک و استایل‌ها، در انتخاب سبک مناسب و مورد پسندمان امر بسیار مهمی می‌باشد. برای آشنایی بیش تر با این سبک‌ها با ما همراه باشید.

انواع سبک‌های عروسی

  • سبک‌عروسی مدرن
  • سبک‌عروسی  کلاسیک
  • سبک‌عروسی لاکچری
  • سبک‌عروسی فانتزی
  • سبک‌عروسی بوهو
  • سبک‌عروسی روستیک
  • سبک‌عروسی وینتیج

 سبک عروسی کلاسیک:

در این سبک از مد پیروی نمی‌شود. یکی از ساده‌ترین و معمولی‌ترین سبک عروسی می‌باشد. این سبک بیش‌تر در مراسم برگزار شده در باغ یا تالار دیده می‌شود. لباس عروس در این سبک مدل پرنسسی می‌باشد. گل‌های ارکیده، میخک، گل رز و گل صد تومانی در این مجالس مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این سبک از از رنگ‌های خنثی و ملایم مانند عاجی، شیری، نقره‌ای، طلایی ، نباتی و سفید استفاده می‌شود.

سبک عروسی روستیک:

در سبک روستیک با توجه به اسم آن، همه چیز حال و هوای طبیعی و روستایی دارد. عروس‌ها در این مجالس لباس‌های ساده بر تن دارند که لباس آن‌ها با یک تاج گل مزین می‌شود. این سبک در محیط‌هایی از جمله مزرعه و باغ برگزار می‌شود.

سبک عروسی مدرن:

استایل عروسی مدرن سبکی به روز و معاصر است. این سبک کاملا برعکس سبک کلاسیک است. در عروسی مدرن می توان از سبک مینیمال استفاده کرد. سبک عروسی مدرن باکلاس میباشد. این عروسی‌ها اغلب در گالری ها و سالن های شیک برگزار می شوند.

سبک عروسی فانتزی:

شادی بسیاری در این سبک وجود دارد. محیط این عروسی، سرشار از موزیک‌های شاد، رنگ‌های شاد می‌باشد. طرح کارت عروسی در این سبک بسیار منحصر به فرد و خاص می‌باشد.

سبک عروسی بوهو:

سبک بوهو شباهت زیادی به سبک روستیک دارد. این سبک بدون هیچ تجملاتی به صورت جسورانه و منحصر به فرد برگزار می‌شود. نماد اصلی سبک بوهو استفاده از چوب، دریم کچر و تزئینات قلاب بافی می‌باشد. محل برگزاری این مراسم در مکان‌های بکر، خلوت و محیط‌هایی با فضای باز می‌باشد. مو‌های عروس در این مراسم باز می‌باشد و لباس عروس بسیار ساده و بی آلایش است.

سبک عروسی لاکچری:

این عروسی به صورت تجملاتی و کامل برگزار می‌شود. برنامه ریزی دقیق رکن اصلی این سبک می‌باشد. در این سبک، عروس‌ها از اکسسوری‌های ویژه و تاج‌های بزرگ استفاده می‌کنند. در این مجالس رنگ‌های سفید و شیری و طلایی بسیار مصرف می‌شود. از گل‌های آنتوریوم و ارکیده استفاده می‌شود. کیک مورد استفاده در این عروسی‌ها به رنگ طلایی می‌باشد.

سبک عروسی وینتیج:

نام دیگر سبک وینتیج، سبک قدیمی می‌باشد. موزیک‌های قدیمی در این سبک پخش می‌شود. از ماشین کلاسیک به عنوان ماشین عروس استفاده می‌شود. در این سبک رنگ قرمز کاربرد فراوانی در همه چیز از جمله ماشین، دسته گل و رژ لب عروس دارد.

تجهیزات تالاری تی جی تالار دارای سابقه‌ای درخشان و فعال در زمینه تولید انواع تجهیزات تالاری مانند صندلی شیواری ، صندلی تالاری ، میز تالاری ، ظروف میوه و شیرینی تالاری، جایگاه عروس و داماد و شمعدانی تالاری می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912