یکی از دغدغه های مهم عروس و داماد برای برگزاری مراسم ازدواج، انتخاب تالار عروسی می‌باشد. ما قصد داریم در این مقاله راهنمای انتخاب تالار عروسی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما برای بررسی این نکات مهم همراه باشید.

تالار عروسی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

یکی از دغدغه های مهم عروس و داماد برای برگزاری مراسم ازدواج، انتخاب تالار عروسی می‌باشد. ما قصد داریم در این مقاله راهنمای انتخاب تالار عروسی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما برای بررسی این نکات مهم همراه باشید.

انتخاب تالار عروسی

شب عروسی یکی از بهترین شب‌های زندگی عروس و داماد می‌باشد. بهترین خاطرات زندگی افراد در این شب رخ می‌دهد. تمام زوجین به عنوان یک میزبان علاقه دارند که مهمان‌ها در پایان مراسم از عروسی آن‌ها راضی باشند. برای رضایت عروس و داماد از مجلس عروسی و رضایت مهمان‌ها لازم است به نکاتی توجه کنید. انتخاب تالار عروسی یکی از این نکات است که توجه به آن از اهمیت بالایی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راهنمای انتخاب تالار عروسی با ما همراه باشید.

نکات مهم برای انتخاب تالار

عروس و داماد برای انتخاب تالار عروسی باید به نکات مهم و مختلفی توجه کنند. در ابتدا بهتر است با تفاوت تالار عروسی و باغ تالار آشنا شوید.

تالار‌های پذیرایی که ساختمان‌های بزرگ و سر پوشیده هستند برای برگزاری مراسم مختلف و حتی همایش یا کنفرانس از آن‌ها استفاده می‌شود. این تالار‌ها بیشتر در داخل یا اطراف شهر قرار دارند. با توجه به موقعیتی که تالار در آن قرار دارد به آن باغچه یا روف گاردن نیز می‌گویند. باغ تالار دارای فضای سبز و بیشتری می‌باشد که هم دارای فضای سرپوشیده و هم دارای فضای باز نیز هستند. مکان باغ تالار‌ها اغلب در اطراف یا خارج از شهر قرار دارد و با توجه به فصلی که عروسی برگزار می‌شود، می‌توان از فضای سبز یا فضای سرپوشیده آن استفاده کرد.

حال می‌توانیم به بررسی نکات مهم در انتخاب تالار بپردازیم. به نکات زیر توجه کنید.

موقعیت و دسترسی شهری

شما برای انتخاب تالار عروسی خود باید موقعیت مهمان‌های خود و موقعیت تالار را درد نظر بگیرید که از جمله مهم‌ترین عوامل می‌باشد. در صورتی که مکان تالار مورد نظر دور باشد و در محل‌هایی که ترافیک در آن زیاد است، قرار داشته باشد، باعث کلافگی و خستگی مهمان‌ها می‌شود.

تاریخ و زمان عروسی

اگر عروس و داماد تصمیم دارند که عروسی آن‌ها در تاریخ‌های خاص یا مناسبت‌ها و اعیاد مذهبی باشد، لازم است حداقل شش ماه قبل برای رزرو تالار اقدام کنند؛ زیرا برگزاری مراسم در این روز‌ها بسیار زیاد است و تالار‌ها به سرعت پر می‌شوند. در صورتی که تاریخ عروسی را مشخص کردید می‌توانید برای رزرو به تالار مراجعه کنید.

فضا و چیدمان تالار

فضا و چیدمان یکی از مواردی است که باید در دسته راهنمای انتخاب تالار قرار بگیرد و به آن توجه ویژه‌ای شود. هنگام انتخاب تالار، به دکوراسیون آن توجه کنید و در صورت لازم از صاحب تالار در مورد تغییر این دکوراسیون سوال کنید و در صورت امکان آن را مطابق نظر خود بچینید.

ظرفیت سالن پذیرایی عروس

برای این که بتوانید یک تالار مناسب انتخاب کنید، لازم است که تعداد مهمان‌های خود را به دقت بشمارید یا تخمین بزنید و آن را با فضا و وسعت تالار انتخاب شده بسنجید. در صورتی که تعداد مهمان‌های شما زیاد است از سالن‌های بزرگ استفاده کنید.

آب و هوا

توجه به شرایط جوی در انتخاب تالار یا باغ تالار بسیار مهم است. برای این امر لازم است شرایط آب و هوایی را بررسی کنید و خود را آماده تغییرات ناگهانی کنید.

امکانات تالار

در هنگام انتخاب تالار مناسب، به خدماتی که آن‌ها در تالار دارند توجه کنید مانند تهویه مطلوب، نور پردازی مناسب، میز شام عروس و داماد و...

تست غذا و کیفیت پذیرایی

غذای شب عروسی یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین میفیت مراسم می‌باشد. در این شرایط لازم است قبل از سفارش و رزرو غذا، آن را به دقت تست کنید و از کیفیت آن مطمئن شوید.

سرکشی و بررسی نهایی

لازم است برای اطمینان از انجام شدن کلیه امور و چک کردن خدمات لازم، روز قبل از عروسی به تالار مراجعه کرده و تمام امور را بررسی کنید.

هزینه تالار عروسی

قبل از برگزاری مراسم عروسی، تمام هزینه‌هایی که ممکن است داشته باشید را بررسی کنید و با توجه به بودجه خود تالار را انتخاب کنید.

تجهیزات تالاری تی جی تالار دارای سابقه‌ای درخشان و فعال در زمینه تولید انواع تجهیزات تالاری مانند صندلی شیواری ، صندلی تالاری ، میز تالاری ، ظروف میوه و شیرینی تالاری، جایگاه عروس و داماد و شمعدانی تالاری می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به تی. جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912