تجهیزات تالار بهروز سمیعی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره

درآمد رستوران تقریبا مهم ترین موضوع در رستوران داری است. ملموس ترین و اولین شاخصی که میزان موفقیت یک مدیر رستوران را مشخص می کند میزان درآمد یا سود رستوران است. به همین دلیل بسیاری از مدیران رستوران با تلاش برای افزایش فروش رستوران و یا کاهش هزینه ها سعی در افزایش سود دارند.

تجهیزات تالار بهروز سمیعی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره

وظایفی که سالن کار و ویتر باید در یک رستوران انجام دهند تا باعث رضایت مشتری گردد.

تجهیزات تالار بهروز سمیعی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره

آشپزی صنعتی یکی از پنج محور شاخص های ارزیابی می باشد؛ که تقویت این بخش در هر کسب و کار مرتبط با حوزه غذا می تواند در ارتقاء کمی و کیفی غذا بسیار نقش آفرین باشد.

تجهیزات تالار بهروز سمیعی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره

در این مقاله قصد دارم تعدادی از ویژگی های یک گارسون خوب رستوران باید رعایت کند را خدمت شما عرض کنم تا مدیران رستورانی که تصمیم دارند شرح وظایف گارسون رستوران خود را تعیین کنند، با شناخت اولیه ای، وظایف گارسون های خود را راحت تر و بهتر تعیین نمایند.

تجهیزات تالار بهروز سمیعی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره

یک گارسن در هتل وظایف سنگین و مهمی دارد، اگر به آنها به خوبی عمل نکند ناراحتی‌های بسیار ایجاد خواهد کرد و چنانچه به خوبی انجام وظیفه کند، در جلب رضایت مسافرین تأثیر فراوان خواهد داشت. یک گارسن همانطور که می‌تواند مسافر را راضی نگهدارد، همان‌طور هم می‌تواند مسافر را ناراحت و رنجیده خاطر سازد. هر چند اتاق، عالی و به نحو احسن نظافت شود، ساختمان زیبا و راحت و وسایل از هر حیث کامل باشد، اما اگر از میهمان به خوبی پذیرائی نشود، تمام زحمات از بین خواهد رفت. پس گارسن باید با رفتار و انجام وظیفه، مکمّل سایر تلاش‌ها بشود که در سایر قسمت‌های هتل انجام شده است.

تجهیزات تالار بهروز سمیعی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره

در یک رستوران معمولاً بیشترین کسی که با مشتریان در ارتباط است، گارسون ها می باشند، درصورتیکه مدیر و مالک رستوران، صندوقدار، آشپز، نظافتچی و… هم هستند اما گارسون ها نماینده کل افراد و رستوران می باشند، پس در اینصورت آموزش گارسونی در رستوران اهمیتی دوچندان پیدا می کند.

تجهیزات تالار بهروز سمیعی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره

برگزاری مراسم عروسی یکی از شادترین و جذاب ترین مراسم تشریفاتی در جهان به حساب می اید . اگر چه برپایی مراسم هایی از این قبیل بسیار شیرین است اما سختی هایی را نیز با خود به همراه دارد.

تجهیزات تالار بهروز سمیعی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره

وظایفی که یک سالن کار ماهر و یک ویتر ماهر باید انجام بدهند تا رضایت مشتریان را جلب نمایند.

تجهیزات تالار بهروز سمیعی

مدیریت تالار و رستوران داری - 5.0 out of 5 based on 1 vote

رای دهی: 5 / 5

فعال سازی ستارهفعال سازی ستارهفعال سازی ستارهفعال سازی ستارهفعال سازی ستاره

اگر تهیه غذای خوب و ارائه خدمات عالی برای شما مهم است، این یک شغل مدیریتی است که مناسب شماست. رستوران نوعی بنگاه است که در آن خوراک و نوشیدنی ارایه و در همانجا صرف می‌شود .مطلوبیت خوراک ارایه شده، چیدمان مناسب و پاکی و تمیزی و… می‌تواند در کیفیت رستوران و شهرت آن نقش به سزایی داشته باشد.

تجهیزات تالار بهروز سمیعی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره

آیا هنگام غذا خوردن، اگر ظرف یا وسیله‌ای را خواستید که دستتان به آن نمی‌رسد، خـودتان سعی می‌کنید آن را بردارید یا از فردی که به آن نزدیک است می‌خواهید آن را به شما بدهد؟ آیا هنگامی که غذا خوردنتان پایان یافت بشقابتان را به سمتی هل می‌دهید؟ میز یا سفره غذا را چگونه می‌چینید؟ به طور کلی از آداب صرف غذا و چیدن میز برای مهمانان مطلعید؟

تجهیزات تالار بهروز سمیعی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره

شیوهٔ‌ چیدن میزها در رستوران و توجه به ایجاد فضای بیشتر میان آنها در مورد برگزاری مجالس عادی و پذیرائی‌های معمولی اندیشهٔ دست‏اندرکاران را به خود مشغول نمی‏کند و برای مرتب ساختن و چیدن میزها به ندرت از یک ترکیب جدید یا روش تازه استفاده می‏کنند به طوری که هرگاه سالی بگذرد و به همان رستوران مراجعه کنیم مشاهده خواهد شد که ترتیب استقرار میزهای پذیرائی به همان صورت و حالت پیشین باقی مانده و تغییر نیافته است.

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912