راه اندازی تالار، راه اندازی رستوران، ظرف میوه خوری تالار عروسی، صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار، لوازم تالار، شمعدانی تالار

روند راه اندازی رستوران

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

هنگامی که شما تصمیم به راه اندازی یک رستوران، تالار و یا کافه می کنید مهمترین مسوله ای که مطرح می شود انجام دادن اصول و درست تمامی مراحل از شروع کار تا افتتاحیه آن می باشد. راه اندازی رستوران شامل چندین مرحله می باشد که مهم ترین این موارد تجهیزات رستوران مانند میز و صندلی است، در این مقاله به طور کلی به هریک از این موارد می پردازیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار و رستوران ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

نحوه راه اندازی تالار

نخستین موضوعی که پس از مشخص شدن مکان رستوران درگیر آن خواهید بود، طراحی دکوراسیون داخلی ونما آن میباشد. اولین عاملی که موجب جذب مشتری های جدید می شود همین طراحی دکوراسیون است که تاثیر زیادی در موفقیت رستوران شما خواهد داشت. طراحی دکوراسیون بر اساس نوع و سبک رستوران انجام می شود. دکوراسیون رستوران ایرانی و فرنگی، فست فود و یا کافه با هم متفاوت است. برای مثال در فست فودی ها بیشتر از رنگهای تند استفاده می شود که ذهن مشتری ها را خسته می کند و باعث می شود بلافاصله پس از صرف غذا میز خود را ترک کنند.

بر عکس این اتفاق در کافه ها می افتد به طوری که در دکوراسیون کافی شاپ از رنگهای گرم و آرامش بخش استفاده می شود که امکان دارد مشتری ها ساعت ها وقت خود را در محیط کافه بگذرانند و خسته نشوند. این در حالی می باشد که طراحی دکوراسیون رستوران، فست فود و کافی شاپ همه از یک اصول کلی پیروی می کنند. اما از ریزه کاریها و ایده های جدید نباید غافل شد، چراکه همین عوامل هستند که طراحی یک رستوران را خاص و از دیگر رقبا متمایز می نمایند.

تجهیزات راه اندازی رستوران

موضوع مهم دیگری که در حین راه اندازی رستوران باید به آن توجه بسیاری شود طراحی منوی رستوران می باشد. که باید بسیار اصولی و درست انجام شود. در شرایط بازار کنونی قطعا منویی که آیتمهای جدید دارد و قیمت گذاری درست در آن انجام شده، حرفی برای گفتن دارد و میتواند تاثیر زیادی در فروش هر نوع رستوران داشته باشد. در راه اندازی رستوران پس از طراحی منو نوبت به استخدام و آموزش پرسنل می رسد. اگر آموزش و استخدام کارکنان یک رستوران بصورت درست و اصولی صورت گیرد میتوان بخش زیادی از ریسک این کار را کاهش داد و خیال خود را راحت نمود. در راه اندازی انواع رستوران یا هر کانسپت دیگر یکی از مراحلی که نیاز به حساسیت بالایی دارد طراحی و تجهیز آشپزخانه است. نوع تجهیزات رستوران ایرانی و فرنگی، فست فود و کافه با هم متفاوت می باشد و طبیعتا چیدمان و جانمایی تجهیزات بسته به نوع رستوران و فضای آشپزخانه متفاوت است.

طراحی آشپزخانه و تجهیز آن را به یک مشاور کار بلد واگذا کنید. زیرا اگر اینکار به طور استاندارد و اصولی صورت نگیرد روند کار در آشپزخانه به مشکل بر می خورد و میتواند شما را متحمل هزینه زیادی برای جبران نماید. همینطور در روند خرید تجهیزات میتوانید از بسیاری هزینه های اضافی نیز جلوگیری کنید و دستگاه هایی با قیمت مناسب و کاربری بهتر خریداری نمایید. بطور کلی راه اندازی رستوران امر بسیار پیچیده و دشواری است که شامل جزییات بسیاری می باشد. اما اگر اینکارها به طور صحیح و اصولی انجام دهید در این زمینه موفق خواهید شد.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

آدرس

ایران - تهران - اندیشه فار 2

  09123213487

  02165175889

info@tgtalar.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پر بیننده

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912