خرید صندلی فلزی رستوران، خرید میز فلزی رستوران، ظرف میوه خوری تالار عروسی، صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار، لوازم تالار، شمعدانی تالار

خرید میز و صندلی های فلزی رستوران

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

سالیان درازی است که رستوران دار ها و همچنین تالار ها از میز و صندلی فلزی استفاده  می کنند. به جهت خرید بسیار زیاد این محصولات قصد داریم شما خریداران محترم را با نکات خرید میز و صندلی های فلزی رستوران آشنا کنیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار و رستوران ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

نکات مهم در خرید میز و صندلی فلزی رستوران

به ویژه در سال های اخیر به علت این که صندلی های فلزی از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند، افراد زیادی برای تجهیز کردن رستوران خود از این نوع محصولات استفاده می نمایند، صندلی های فلزی با طرح و مدل های گوناگون و بسیار زیبایی ساخته می شوند. به دلیل این که دوام بالایی نسبت به دیگر جنس های این نوع محصولات وجود دارد، تولید کنندگان نیز آن را گارانتی می کنند اما تنها همین مسئله برای انتخاب میز و صندلی های فلزی رستورانی کافی نیست و باید به نکات متعددی نیز توجه کنید که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

  • مناسب بودن جوش صندلی

یکی از مسئله های مهمی که هنگام خرید میز و صندلی های فلزی باید به آن توجه کنید، بررسی جوش های اتصال دو قطعه در این دسته از محصولات می باشد که بیشتر کاربران به آن توجه چندانی نمی کنند. این موضوع می تواند رابطه مستقیمی با طول عمر محصولات فلزی داشته باشد. برای این که بتوانید جوشهای آن را به طور کامل چک کنید، باید از سازنده صندلی درخواست کنید که اسکلت محصول را به شما نشان دهد. زیرا میز و صندلی های فلزی باید به نحوی جوش خورده باشند که تمام درزهای موجود در اتصالات را پر کرده و قطعات را به درستی متصل کرده باشند.

دوام بالای رنگ پایه میز و صندلی

رنگ پایه ها یکی دیگر از مواردی می باشد که می تواند در گروه موضوعات مهم در این زمینه به حساب آید. زمان تولید میز و صندلی های فلزی عموماً از رنگ های الکترو استاتیک پودری استفاده می شود. این مدل رنگ در جلوه دادن به فلز پایه، موثر است. ضمن اینکه برای ثابت شدن آن باید توسط حرارت به اتمام رسد. در حقیقت رنگ های خوب پس از گذشت مدتی، پوسته پوسته نخواهند شد و ضخامت استاندارد در آن رعایت می شود.

  • مناسب بودن کیفیت ابر در صندلی

بهتر است پیش از خرید محصول، ابر مورد استفاده در کفی و پشت صندلی را بررسی کنید تا از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. همان طور که میدانید در رستوران ها به دلیل عمومی بودن آن، هر روزه تعداد افراد زیادی بر روی مبلمان می نشینند و همچون مبلمان منازل محدود به افراد خاصی نیست. همین مسئله سبب می شود تا این دسته از محصولات با آسیب های بیشتری روبرو شوند.

  • دوام بالای کیفیت چرم

 همانطور که میدانید امروزه پارچه های مختلف زیبایی در بازار کار وجود دارند، که قابل استفاده برای ساخت صندلی های رستورانی می باشد اما همه آنها کیفیت لازم را ندارند و ممکن است بعد از گذشت مدتی دچار پوسیدگی شدید و یا پارگی در سطح رویی آن شوند. به همین خاطر بهتر است که برای جلوگیری و پیشگیری از خراب شدن محصولات خریداری شده از فروشنده بخواهید که پارچه بکار برده شده در صندلی را برای شما تضمین نمایید.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

آدرس

ایران - تهران - اندیشه فار 2

  09123213487

  02165175889

info@tgtalar.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پر بیننده

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912