کیک عروسی خارجی، کیک عروسی، خرید صندلی شیواری، قیمت صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار، لوازم تالار، شمعدانی تالار

تاریخچه کیک عروسی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

کیک عروسی، یک مدل کیک می‌باشد که برای جشن عروسی آماده می‌شود. مواد ساخت این مدل کیک در هر کشوری تفاوت دارد. این کیک در کشورهای گوناگون متفاوت است. و اکثر ویژگی‌ مشترک این کیک چند طبقه بودن،آن است همچنین دارای تزیین بسیار مجلل بوده به همراه، قرار دادن عروسک‌های کوچک از عروس و داماد بر روی کیک و رنگ آن به طور کامل سفید می‌باشد. در ادامه تاریخچه کیک عروسی خارجی و کیک عروسی در فرهنگ‌های گوناگون را بررسی می‌کنیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

تاریخچه کیک عروسی خارجی

تاریخچه کیک عروسی به زمان400 سال پیش از میلاد حضرت مسیح یعنی در زمان امپراتوری روم بر می‌گردد. آن دوران در ابتدا در مراسم عروسی مدلی نان استفاده می‌شد که که در طی زمان شیرین تر نیز شد. در حدود 100 سال قبل از میلاد ، یک تکهٔ سفت نان شیرین یا کیک میوه داماد می‌خورد و باقیمانده خورده شده را بر سر عروس می‌ریخت. این رسم همان رسم بریدن کیک امروزی می‌باشد که به بریدن کیک و خوردن آن توسط عروس و داماد تبدیل شده است. در قرن 17 میلادی شکر تولید و ساخته شد و کیک عروسی به سبک غربی در کشور بریتانیا رواج یافت  و مدل‌های تزیین آن مثل استفاده از خمیر فوندانت، یخ‌چینه مجلل در این کشور رواج یافت.

در قرن 19 ملکه ویکتوریا در مراسم عروسی خودش کیکی ابداع نمود. این کیک با یخ‌چینه مجلل تزیین شده بود و 36 سانتی‌متر عمق، ۲٫۸ متر عرض و ۲٫۲ متر ارتفاع را دارا بود. و دارای چند طبقه نیز بود. این کیک مدلی برای کیک‌های عروسی امروزی به سبک غربی می‌باشد.همچنین ایثن سبک را به عنوان کیک عروسی ویکتوریایی می‌شناسند و در حقیقت نوعی کیک میوه‌ای می‌باشد که با یخ‌چینهٔ سفید به طور کامل پوشیده شده است.

کیک عروسی در فرهنگ‌های گوناگون

از آن جهت که کیک عروسی در بیشتر کشورهای جهان از بخش های مهم مراسم ازدواج می‌باشد. این کیک ها در شکل‌های گوناگون و مختلف ساخته می‌شود. و اکثر این کیک‌ها دارای ریشه بریتانیایی می‌باشند.

بریتانیا

کیک‌های عروسی خارجی که امروزه در بریتانیا استفاده می‌شود شبیه به کیک‌های عروسی  قرن 19 می‌باشند. و هنوع مدل این کیک‌ها اصولا میوه‌ای می‌باشد. که بر روی آن لیکور ریخته شده است و بعد  با یک لایه از خمیر بادام یا فوندانت به طور کامل پوشیده می‌شود. روی آن نیز با یخ چینه تزئین می‌شود.  

فرانسه

کیک‌های عروسی در فرانسه با کیک‌های مدل بریتانیایی بسیار تفاوت دارد. یکی از شایع ترین مدل کیک عروسی سنتی در فرانسه کروکمبوش می‌باشد. که این مدل کیک از تعدادی نان خامه‌ای کوچک که با کرم‌های قنادی پر شده و بعد در کارامل فرو برده شده تشکیل می‌شود. این کیک‌ به صورت هرم قرار داده می‌شوند. این کیک به دلیل اینکه از کرم‌هایی تولید شده که نسبت به گرما بسیار حساس می‌باشند ، پیش از مراسم عروسی پخته و  تهیه می‌شود. امروزه اکثر زوج ها برای کیک عروسی خود بجای کیک سنتی از کیک لایه استفاده می‌کنند. برخی ترکیبی از هر دو کیک را انتخاب می‌کنند اینگونه که کیک لایه‌ای برای پایه استفاده می‌شود و کیک کروکمبوش در بالای آن قرار می‌گیرد.

آمریکا

کیک عروسی خارجی اکثر به سبک بریتانیایی می‌باشد اما به‌جای کیک میوه‌ای امکان دارد از کیک پوند، کیک اسفنجی یا کیک کره‌ای نیز استفاده شود. در جنوب آمریکا درست کردن کیک داماد مرسوم می‌باشد. کیک داماد یک کیک شکلاتی و ریزتر از کیک عروسی است که یک سبک رایج در تزئین آن به کار نمی‌رود و معمولا منحصر به فرد می‌باشد.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

آدرس

ایران - تهران - اندیشه فار 2

  09123213487

  02165175889

info@tgtalar.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پر بیننده

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912