بله برون عروس، مراسم بله برون، خرید صندلی شیواری، قیمت صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار، لوازم تالار، شمعدانی تالار

مراسم بله برون چیست؟

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

یکی از مراسم‌هایی که بعد از خواستگاری برگزار می‌شود مراسم بله برون عروس می‌باشد که در ادامه این متن مراسم بله برون را بررسی می‌کنیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

مراسم بله برون 

مراسم بله برون مراسمی می‌باشد که پس ازمراسم خواستگاری و آشنا شدن دو خانواده با یک و دیگر  اجر می‌شود. در یک شب خانواده عروس و داماد به همراه بزرگتر‌ها در خانه عروس گرد هم می‌آیند و برای آشنایی بیشتر، به صحبت درباره موضوعاتی مانند مهریه، شیربها، تاریخ عروسی و… می‌پردازند.

 البته امروزه در اکثر خانواده‌ها این مراسم به شکلی کاملا تشریفاتی و جهت آشنایی و حفظ احترام بزرگتر‌های فامیل انجام می‌گردد و قبل از این مراسم  عروس و داماد آینده و خانواده‌ها در جلسات کاملا خصوصی خانوادگی تمام جوانب را بررسی و توافق کرده‌اند.  

رسومات مراسم بله برون عروس برای خانواده داماد

اگر بخواهیم در باره رسومات این جشن صحبت کنیم، باید سری به فرهنگ‌ها و قومیت‌های گوناگون بزنیم، به این دلیل که هریک آداب و رسومات ویژه خود را دارند، اما این‌کار ممکن نمی‌باشد؛ در ادامه به شایع ترین و عمومی‌ترین رسومات مراسم بله برون که می‌بایست خانواده داماد بدانند می‌پردازیم.

گل بله برون

یکی از وسایل مهم و جدایی نشدنی از جشن، گل بله برون می‌باشد، شما می‌بایست یکی از زیباترین سبد گل‌ها را انتخاب نمایید و برای مراسم  بله برون به خانه عروس ببرید، حتما تا به امروز،  با سلیقه یکدیگر آشنا  خیلی شده‌اید و این اولین مراسمی می‌باشد که می‌توانید سبد گل را با سلیقه خود و عروس  انتخاب کنید. همچنین می‌توانید سبد گل را  طوری تزئین نماید که بتوانید گل حلقه برون را میان گل‌ها جاسازی کنید.

حلقه بله برون

همان‌طور که آگاهید، در مراسم بله‌ برون پش از توافق و گرفتن بله از عروس خانم، می‌بایست با اجازه از پدر عروس، حلقه نشان یا حلقه نامزدی را به دست عروس کنید. حلقه نشان بیشتر دخترانه و ظریف می‌باشد؛ بهتر است این حلقه به سلیقه داماد خریداری شده باشد و عروس پیش از مراسم آن را ندیده باشد.

کیک مراسم بله برون

در این مراسم بیشتر به جای شیرینی، از کیک استفاده می‌کنند. کیک بله برون بهتر می‌باشد که دارای نشانه‌هایی از این مراسم خاطره‌انگیز باشد. می‌توانید از ایده های کیک بله برون نیز استفاده نمایید. همچنین برای مراسم بله برون بهتر می‌باشد که شیرینی مجلسی که خوردن آن راحت می‌باشد را انتخاب نمایید، شیرینی هایی مانند باقلوای روسی، انواع گوناگون شیرینی های کره‌ای کوچک برای این مراسم مناسب می‌باشند. .

هدیه مراسم بله برون

در مراسم بله برون هدایایی برده می‌شود  و این هدیه مراسم می بایست با سلیقه خاصی تزئین بشود، شما می‌توانید تزئین هدایای مزاسم بله برون را به گل‌فروشی که از آن گل بله برون را خریداری می‌کنید و یا گل فروشی که این کار را انجام می‌دهد بسپارید و یا اگر در منزل و اطرافیانتان، فرد خوش سلیقه ای وجود دارد که هنرمند نیز باشد می‌توانید به ان شخص نیز بسپارید.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

آدرس

ایران - تهران - اندیشه فار 2

  09123213487

  02165175889

info@tgtalar.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پر بیننده

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912