میز رستوران، صندلی رستوران، ظرف میوه خوری تالار عروسی، صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار، لوازم تالار، شمعدانی تالار

در رستوران چیدمان میز و صندلی چگونه است؟

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

داشتن یک رستوران موفق، نیازمند توجه ویژه به چیدمان میز و صندلی آن است. یکی از تاثیرگذارترین عوامل در رونق رستوران، طرح صندلی رستوران و معماری داخلی آن است. این قسمت از رستوران موجب جذب مشتری و کسب سود بیشتر برای رستوران داران می‌شود. در ادامه متن به چگونگی چیدمان میز و صندلی رستوران برای افزایش رونق آن می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار و رستوران ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

فضاهای مختلف برای چیدمان میز و صندلی رستوران

رستوران داری مانند شغل های دیگر، نیازمند ایده و داشتن فکرهای خلاق است. یک رستوران دار باید بداند که یکی از عوامل افزایش رونق رستوران، نحوه و چگونگی چیدمان میز و صندلی آن است.توجه به این نکته موجب می‌شود ظاهر رستوران برای مشتریان و مراجعه کنندگان بسیار با اهمیت باشد. وقتی یک فرد وارد رستوران می‌شود، اولین چیزی که به چشمش می‌خورد نحوه چیدمان میز و صندلی آن است. در ادامه متن به معرفی چند روش برای چیدن هرچه بهتر فضای رستوران می‌پردازیم.

فواصل میزهای رستورانی در فضای داخلی

بدترین اتفاق در یک رستوران این است که مراجعه کنندگان فضای کافی برای نشستن در رستوران نداشته باشند. هیچ کدام از افراد دوست ندارند در محیطی غذا بخورند که شلوغ است و همه در نزدیکی یکدیگر قرار می‌گیرند. در عین حال شما هم به عنوان مدیر رستوران، دوست ندارید از تعداد میز و صندلی های رستوران کم شود تا سودتان کاهش یابد. به همین منظور برای رعایت کردن فضای مناسب و فواصل بین میز و صندلی ها، بهتر است نمودار دموگرافیک و جمعیت شناسی رستوران خود را مورد بررسی قرار دهید.

اندازه میز رستوران

یکی از نکات مهم در چیدمان رستوران، اندازه میزهای موجود در آن است. نکته مهم در این مورد این است که اندازه میز رستوران باید با فضای رستوران متناسب باشد. اندازه این میز ها باید به گونه ای باشد که هم سرو غذا روی آن راحت باشد و هم امکان تردد را برای مشتریان فراهم کند. یکی از راه حل های مناسب برای این مسئله، استفاده از میزهایی با صفحه متحرم و جداشونده است تا در صورت لزوم اضافه و کم شوند.

میز و صندلی های فضای باز

میز و صندلی های موجود در فضای باز می‌توانند با میز و صندلی های فضای بسته متفاوت باشند. میز و صندلی هایی که برای این فضا مناسب‌اند، باید برای افراد مختلف طراحی شوند؛ چرا که ممکن است برعضی افراد دوست داشته باشند در سایه بنشینند و برخی دیگر نشستن در آفتاب را دوست دارند. از آن جا که تغییر شرایط آب و هوا قابل کنترل نیست، باشید به جنس میز و صندلی های رستورانی که در فضای باز قرار می گیرد، توجه داشته باشد.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

آدرس

ایران - تهران - اندیشه فار 2

  09123213487

  02165175889

info@tgtalar.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پر بیننده

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912