عروسی اروپایی، شام عروسی، کیک عروسی، خرید صندلی شیواری، قیمت صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار

تشریفات عروسی در اروپا

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

در هر کشور و در هرنقطه از جهان شیوه برگزاری مراسم عروسی متفاوت است. برای مثال شیوه مراسم و آداب رسوم ایران با اروپا متفاوت می‌باشد و شاید دانستن این تفاوت‌ها برای شما جالب باشد و بخواهید اطلاعاتی در این مورد کسب کنید. به همین دلیل می‌خواهیم در این مقاله به عروسی و تشریفات به سبک اروپایی و مدل برگزاری مراسم و.. بپردازیم. در ادامه، عروسی اروپایی ، صرف شام و کیک در عروسی اروپایی را شرح می‌دهیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

عروسی اروپایی

برگزاری عروسی اروپایی تفاوت زیادی با مراسم‌های آمریکا ندارد و تا حدودی شبیه به یکدیگر می‌باشند. تشریفات عروسی در اروپا اینگونه است که هر میزی برای یک خانواده می‌باشد. این میزها شماره گذاری می‌شوند و مشخص شده است که هر میز به کدام خانواده اختصاص داده شده. این روش و معین شدن میز‌ها سبب می شود که احترام همه مهمانان حفظ شود، به خصوص بزرگترهای فامیل و پذیرایی از مهمان‌ها به نحوه احسنت صورت گیرد. در این مراسم معمولا عروس و داماد آخر از همه وارد مراسم می‌شوند. هنگام ورود آن‌ها یک موزیک رمانتیک و خاص پخش می‌شود و جلوی آن‌ها گل می‌ریزند. در عروسی‌های اروپایی معمولا یک شخص را خانواده داماد مشخص می‌کنند که هنگام ورود مهمان‌ها، نسبت آن ها را به همه معرفی کند. از جمله کسانی که معرفی می‌شوند عبارتند از:

  • خودعروس داماد
  • پدر و مادر عروس
  • ساقدوش ها 
  • کسی که حلقه را می آورد

صرف شام  و کیک عروسی اروپایی

صرف شام درعروسی اروپایی اینگونه است که ابتدا پیش از صرف شام دعای شکر گزاری برگزار می‌شود. کشیش پدر و مادر و یا یکی از دوستان، دعای شکر گزاری را می‌خواند و بعد از آن اول عروس و داماد شروع به خوردن غذا می‌کنند سپس مهمان‌ها عروس و داماد را همراهی می‌کنند.

بریدن کیک عروسی

درمراسمات اروپایی طبق آداب و رسوم رایج در بیشتر نقاط جهان اولین برش کیک عروسی را عروس و داماد می زنند. بعد، عروس آن برش کیک را که بریده است به دهان داماد می‌گذارد و بعد داماد نیز همین کار را متقابل تکرار می‌کند. این کار به معنی و نشانه‌ توجه به همدیگر و شریک زندگی یکدیگر بودن در همه ‌مراحل و زمینه‌های زندگی می‌باشد.

ساقدوش درعروسی اروپایی

ابتدا داشتن ساقدوش از کشور آلمان شروع شد. در زمان گذشته داماد عروس خود را از روستای مجاور انتخاب می‌کرد و بهترین دوست داماد در برگزاری مراسم به او کمک می‌کرد. به نوعی ساقدوش پشتوانه داماد به شمار می‌آمد و اگر در مراسم عروسی شخصی اقدام به پس گرفتن عروس می‌کرد ساقدوش اجازه این کار را به آن شخص نمی‌داد و در برابر آن شخص می‌ایستاد.

پرتاب دسته گل در مراسم اروپایی

در مراسم‌های اروپایی رسم این است که در آخر مراسم عروس دسته گل خود را پرتاب کند. در این رسم دختران مجرد پشت سر عروس می‌ایستند و عروس دسته گل را برای آن‌ها پرتاب می‌کند. بعد ازآن روی صندلی که وسط سالن قرار دارد می‌نشیند. دیگر رسم این است که داماد کش جوراب را در می‌آورد و برای پسران مجرد که پشت او هستند پرتاب می‌کند. آن‌ها معتقد هستند که اولین دختر و اولین پسری که دسته گل و کش جوراب را بگیرند به زودی ازداواج می‌کنند. 

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

آدرس

ایران - تهران - اندیشه فار 2

  09123213487

  02165175889

info@tgtalar.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پر بیننده

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912