دکوراسیون، دکوراسیون عروسی، خرید صندلی شیواری، قیمت صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار، لوازم تالار، شمعدانی تالار

ایده برای دکوراسیون کم هزینه عروسی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

هنگام بودجه بندی عروسی، خرید دکوراسیون عروسی کم هزینه و مقرون به صرفه به این معنا می‌باشد که شما قادرید از پس انداز در جای دیگری استفاده نمایید. اگر قادر باشید این بودجه ‏‎‌‌‎‌‍طاضافی را صرف چیزی کنید که برای شما مهم می‌باشد ، مثل لباس عروسی رویایی شما، یک محل تالار پذیرایی مناسب تر و یا یک ماه عسل و رویایی خیلی خوشحال می‌شوید. در ادامه چند ایده برای دکوراسیون عروسی کم هزینه معرفی می‌کنیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

ایده برای دکوراسیون کم هزینه عروسی

مراسم عروسی یکی از پر هزینه ترین مراسمات موجود در زندگی افراد است.امروزه با توج به گرایش به تجمل گرایی، هزینه این مراسم بسیار بالا رفته و موجب شده است که جوانان کمتر تصمیم به ازدواج بگیرند. از این رو ما سعی کردیم نکاتی را به شما ارائه دهیم تا بتوانید این مراسم را در عین سادگیف با زیبایی هرچه تمام تر برگزار کنید. با ما همراه باشید برای معرفی چند ایده برای دکوراسیون کم هزینه عروسی. این ایده‌ها عبارتند از :

پارچه حریر یا تور برای دکوراسیون عروسی

پارچه حریر یا تور را می توان در جایگاه عروس و داماد، درگاه‌ها، سقف، دیوار، و… برای ایجاد فضای عروسی استفاده نمود. شما می‌توانید پارچه‌های سفید را به قیمت ارزان پیدا کرده، و آن را در لیست اقلام دکوراسیون کم هزینه عروسی قرار بدهید. حتی اگر نخواهید از این پارچه برای برای دکوراسیون جایگاه عروس و داماد استفاده کنید، ولی می‌توانید به عنوان از آن ب عنوان پ زمینه برای عکاسی استفاده نمایید.

رومیزی

پارچه‌های رومیزی را می‌توانید از هر پارچه فروشی با قیمت مناسب تهیه نمایید. پارچه‌های رومیزی می توانند پالت رنگ عروسی شما را تکمیل کنند و جلوه‌ی بسیار باشکوهی به دکوراسیون تالار پذیرایی عروسی بدهید. از پارچه های رومیزی می توانید برای قرار دادن دکوراسیون روی میزها مثل گل ها و … استفاده نمایید. .

شمع ها و آینه های موجود در دکوراسیون عروسی

شعله شمع‌ها و انعکاس نور آینه‌ جهت دکوراسیون تالار پذیرایی و روی میزها استفاده نمایید. شمع و آینه ابزارهای ارزان قیمتی می‌باشند که سبب جلوه باشکوه و زیبا به جشن عروسی می‌شوند. شما می توانید از این شمع‌ها در دیگر مکان‌ها مثل روی میز کیک، روی میز شام استفاده نمایید.

فانوس کاغذی

فانوس‌های کاغذی یکی دیگر از مهم ترین دکوراسیون بودجه دوستانه عروسی می‌باشند. هنگلمی که این فانوس‌ها را را به طور انبوه خریداری می کنید، هزینه اندکی دارند و می توانید آنها را در اطراف تالار پذیرایی عروسی یا باغ تالار خود آویزان نمایید. این فانوس ها مقداری ارزان می‌باشند، می توانید آنها را در رنگ‌ها و اندازه‌ها و ارتفاع های گوناگون در کنار یکدیگر آویزان نمایید.

چراغ های چشمک زن

همه ما همه چیز را در روشنایی محیط مشاهده می‌کنیم، و چراغ‌های چشمک زن یک راه بسیار مناسب جهت ایجاد این حس در عروسی شما می‌باشد. از این دکوراسیون عروسی بسیار کم هزینه و به صرفه در بالا و پایین تالار پذیرایی یا روی درخت‌ها در باغ تالار، روی میز دسر و هر مکان دیگری که علاقه دارید زرق و برق داشته باشد، می‌توانید استفاده نمایید.

تخته سیاه

تخته سیاه یک روش قدیمی اما متداول و زیبا برای ایجاد یک دست نویس در مراسم عروسی شما می‌باشد و در انواع گوناگونی از موقعیت‌ها می تواند استفاده شود. مثل خوش آمدگویی به مهمانان، هدایت آن‌ها به سمت تالار پذیرایی، یا اطلاعات دادن درباره هشتگ عروسی. یکی از ویژگی خوب تخته سیاه این می‌باشد که به این دلیل که قابل پاک کردن می‌باشند، می توانید بع از مراسم عروسی نیز از آن استفاده نمایید.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

آدرس

ایران - تهران - اندیشه فار 2

  09123213487

  02165175889

info@tgtalar.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پر بیننده

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912