فینگر فود، انواع فینگر فود، خرید صندلی شیواری، قیمت صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار، لوازم تالار، شمعدانی تالار

فینگر فود عروسی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

به فینگر فود، مزه‌ نیز می‌گویند. امروزه فینگرفودهای گوناگونی در اکثر مهمانی‌های رسمی همچنین دور همی‌های دوستانه می‌بینید. مدل فینگر فودی که شخص جهت پذیرایی کردن از مهمان انتخاب می‌کند بستگی به سلیقه و ذائقه او و میهمان‌ها دارد. طرز چیدن و موجود بودن انواع فینگر فودها تاثیر ببسزایی در جذب میهمانان ها دارد. در ادامه به فینگر فود مناسب برای عروسی و نحوه سرو آن می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

انواع فینگر فود عروسی و نحوه سرو آن

 مراسم عروسی یکی از مراسماتی است که  در  آن انواع فینگر فود  سرو می‌شود و یکی از تشریفات مهم برای مراسم است. به این دلیل که  مراسم از عصر آغاز شده و تا ساعات پایانی شب ادامه پیدا می‌کند. در طول این مدت کسانی که در مراسم حضور دارند به رقص و پایکوبی و شادی مشغول هستند. به همین جهت  انتخاب یک مزه خوب و مناسب برای پذیرایی از میهمان‌ها را تا هنگام سرو غذای اصلی مهم می‌باشد.

نحوه سرو فینگر فود

فینگر فود وعئه غذایی کوچک، مختصری می‌باشد که می‌توان آن را با دست میل کرد و نیازمند به هیچ تشریفات خاصی نمی‌باشد. این غذا را می‌توانید با دستور پخت‌های مختلف تهیه کنید. برخی از افراد از رسپی‌های بین المللی برای آماده کردن این غذا استفاده می‌کنند.  و آن را با فینگر فودهای مکزیکی و … تهیه می‌کنند و بعضی دیگر از افراد ترجیح می‌دهند که از مزه‌های سنتی مثل آلبالو پلو قالبی یا دلمه ایرانی برای پذیرایی از میهمان‌ها استفاده کنند.

اگر نوعروس می‌باشید بهتر است که مزه‌های آسان و خوشمزه‌ای مثل اسپرینگ رول یا بال و کتف مرغ مرنیت شده و سرخ شده را در در منو پذیرایی خود استفاد کنید. این نکته را به یا د داشته باشید  که توجه به سلیقه میهمان‌ها برای انتخاب مزه‌ و طرز چیدمان مزه‌ها روی میز بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

چند مدل فینگر فود معروف

 فینگر فودهای برای مراسم و جشن تنوع بسیار زیادی دارند.  البته باید به این نکته توجه کرد که غذای عروسی اکثر اوقات از میان انواع کباب‌ها و غذاهای سنتی ایران انتخاب می‌شود، در نهایت بهتر است مزه‌های گوناگونی را برای پذیرایی انتخاب کنید.  یکی از مزه‌های مناسب برای پذیرایی در جشن عروسی به انواع فینگر فود کاناپه می‌توان اشاره نمود. کاناپه‌ها دارای طعم لذیذ و خاص هستند و در مقایسه با مزه‌های سنتی سبک‌تر می‌باشند.

یکی دیگر از انواع فینگر فود تشریفات مجالس تاکو که با مواد اولیه که شامل : نان ترتیلا، گوشت چرخ کرده و… آماده می‌شود اشاره کرد. و طعمی لذیذ و خاص را دارد. قارچ شکم پر، انواع ناگت سرخ شده، مینی ساندویچ الویه و دلمه‌های گوناگون ایرانی و فرنگی از دیگر فینگر فودهایی می‌باشند که به همراه انواع پنیر و.. برای پذیرایی از میهمان‌ها در مراسم‌های گوناگون می‌توان استفاده کرد.

فینگر فود ایرانی یا خارجی

 برای انتخاب مدل فینگر فود می‌توانید هم غذاهای ایرانی و  هم خارجی را انتخاب نمایید. برای مدل ایرانی فینگر فود از غذاهایی مثل کشک بادمجان، ته چین، میرزا قاسمی، کوفته، دلمه و.. را با نان، گوجه و یا سبزیجات گوناگون می‌توان تزئین و سرو کرد.  برای مزه‌های خارجی ها نیز می‌توان از فینگر ‌فودهایی مثل  : سالاد الویه، سالاد ماکارونی، ترکیب گوجه ریز و پنیرهای خارجی و زیتون، انواع اسپرینگ رول ، سمبوسه، کیک مرغ ، مینی ساندویچ‌ها، بورک‌ها، کاناپ، رول کالباس و … استفاده کرد.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912