انواع سبک عروسی، خرید صندلی شیواری، قیمت صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار

نحوه برگزاری انواع عروسی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

عروسی‌ها سبک‌های مختلف و گوناگون خود را دارند. در این متن بعضی از پر طرفدار ترین ایده‌ها و انواع سبک عروسی را برای شما شرح می‌دهیم. و چند توصیه در مورد برگزاری مراسم عروسی می‌کنیم. در ادامه به انواع سبک عروسی مانند کلاسیک و سنتی، روستایی و نحوه برگزاری آن‌ها می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

انواع سبک عروسی

مراسم عروسی در سبک‌های مختلفی برگزار می‌شوند. به عبارتی می‌توان گفت که هر منطقه و قومی، سبک عروسی خاص خود را دارد. در ادامه متن به معرفی برخی از انواع سبک های عروسی می‌پردازیم.

عروسی کلاسیک یا سنتی

یک عروسی کلاسیک یا سنتی، می‌توان گفت که یک مراسم رسمی می‌باشد. این سبک عروسی شامل یک شام سه کورس در یک پذیرایی می‌باشد. زوج هایی که عروسی کلاسیک یا سنتی را برای برگزاری مراسم خود بر می‌گزینند، اکثر کت و شلوار، تاکسیدو و لباس‌های مجلسی به تن می‌کنند. افرادی که این گونه مراسم و سبک را انتخاب می‌کنند اکثر به دنبال یک لباس رسمی در عین حال ساده می‌باشند.

در عروسی سنتی یا کلاسیک به طور معمول جشن‌های رسمی رایج می‌باشد و این مراسم شامل عکس‌های عروسی حرفه ای، برش کیک، سخنرانی‌ها، رقص اول، رقص‌های پدر دختر و مادر و پسر و پرتاب پارچه و دسته گل است. اگر زوج مورد نظر مراسم ازدواج خود را در کلیسا یا یک مکان‌های مذهبی دیگر برگزار کنند امکان دارد سنت‌های مذهبی یا فرهنگی مختلفی در عروسی آن ها راه پیدا کرده و نمایان شود. برای مثال، در برخی از فرهنگ‌ها، بعد از آغاز مراسم جشن، عروس در یک جا می‌ایستد  و تمام مهمان‌ها به صف می‌ایستند و کنار هم عبور کرده و به عروس تبریک می‌گویند. برای ماشین عروس نیز در این مراسم از ماشین‌های با سبک کلاسیک مانند رولز و بنتلی استفاده می‌شود.  

بیشتر بخوانید : جهت خرید صندلی شیواری و تجهیزات تالار با ما همراه باشید.

سبک پرنعمت

یک سبک عروسی پرنعمت به این معنا می‌باشد که سبک به گونه‌ای طراحی شده است که یادآور دوران گذشته باشد. برای مثال، اکثر عروسی‌های سبک پرنعمت یادآور دوران ویکتوریا و دهه‌های 20 یا 40 هستند. این سبک در حقیقت از طریق لباس‌ها، موها و میکاپ و لباسی که عروس بر تن دارد و همچنین  انتخاب محل برگزاری مراسم و گل آرایی تزئینات در مجلس  مشخص می‌شود. موسیقی جاز، غرفه‌های عکس پرنعمت، ماشین‌ عروسی پرنعمت و یک محل  به سبک پرنعمت همه نشانه‌هایی برای یک مراسم به سبک پر نعمت می‌باشند. یک عروسی پرنعمت، به طور رسمی نیز می‌تواند برگزار شود. اما احتمالا شامل همه تشریفات سنتی یا اعضای مهمانی عروس نخواهد شد. این موضوع به شخص خود شما بستگی دارد.

بیشتر بخوانید : جهت خرید صندلی شیواری و تجهیزات تالار با ما همراه باشید.

عروسی روستایی

یک سبک عروسی روستایی طبق سادگی زندگی طراحی و الهام گرفته شده است که به فضای باز شهرت خواهد بخشید. در یک عروسی روستایی عموما از عناصر روستایی مثل دسته‌های گل، الوار، فلز و دیگر عناصر طبیعی استفاده می‌شود. عروسی‌های روستایی اکثر در مکان‌هایی مانند انبارها، سوله‌ها، تاکستان‌ها و فضای باز یا زیر یک درخت برگزار می‌شود و  در نهایت بهترین نتیجه را دارند. در بعضی از عروسی‌های روستایی امکان دارد که  مراسم و پذیرایی را در همان مکان یا در یک ملک دیگر برگزار کنند. با تمام این‌ها عروسی‌های روستایی معمولا یک مراسم ساده است. و در عین سادگی بسیار جذاب و صمیمی می‌باشد.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

آدرس

ایران - تهران - اندیشه فار 2

  09123213487

  02165175889

info@tgtalar.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پر بیننده

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912