تجهیزات تالار بهروز سمیعی

چیدمان تالار عروسی

چیدمان تالار عروسی - 5.0 out of 5 based on 1 vote

رای دهی: 5 / 5

فعال سازی ستارهفعال سازی ستارهفعال سازی ستارهفعال سازی ستارهفعال سازی ستاره
 

با توجه به اینکه امروزه دیگر مراسم های جشن عروسی در منزل برگزار نمی گردد و عمدتا در سالن های عروسی این امر انجام می شود، چیدمان سالن عروسی موضوعی مهم است متقاضیان به آن توجه می نمایند.

یکی از موارد مهم در چیدمان سالن ، میز و صندلی آن است. انتخاب میز و صندلی مناسب باعث شکوه و عظمت سالن عروسی می شود و راحتی آن سبب رضایتمندی میهمانان شما از مراسم می گردد.
چیدمان میز و صندلی در محیط سالن نیز بسیار مهم است. چیدمان باید به گونه ای باشد که تمام میهمانان بتوانند به جایگاه عروس و داماد و سن رقص دید داشته باشند ، حتما دقت کنید که برخی از میزها دور افتاده و جدا از سایر میهمانان نباشد.

تجهیزات تالار بهروز سمیعی
رنگ میز و صندلی ها نیز یکی از عناصری است که باید به آن توجه کنید، معمولا مناسب ترین رنگ برای سالن عروسی سفید، نباتی و طلایی است. اما اگر تمایل داشتید از رنگ های متنفاوت استفاده حتما توجه کنید که رنگ میز و صندلی شما با دیزاین سالن هماهنگ باشد.

تجهیزات تالار بهروز سمیعی
تعداد چیدمان میزها نیز متفاوت است و به مواردی همچون فضای سالن شما، تعداد میهمانان ، و اندازه میزهایتان بستگی دارد. معمولا میزهای گرد و بزرگ را 8 و یا 10 نفره و میزهای مربع را 4 نفره می چینند.
برای جلوه بیشتر میزها میتوانید از شیوه گل آرایی میزها استفاده کنید. گل های طبیعی زیبا بر روی پایه های کریستال و یا نقره ، سالن شما را مجلل تر میکند اما حتما دقت کنید که اینکار در سالن های کوچک نتیجه عکس دارد و جلو دید میهمانان را میگیرد.
استفاده از شمعدان های زیبا نیز ایده جالبی برای دیزاین میزهای عروسی است. شمع علاوه بر زیبایی انرژی منفی محیط را نیز جذب میکند .
استتفاده از تور و پاپیون در پشت صندلی ها نیز یکی از راههای زیباتر شدن دیزاین میز و صندلی ها است. اگر تالار شما دارای باغ و فضاهای باز است میتوانید برای میزهایتان از رومیزی های رنگارنگ استفاده کنید.

آدرس

ایران - تهران - اندیشه فار 2

  09123213487

  02165175889

info@tgtalar.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پر بیننده

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912